Teksty dla social media managera – nie tylko w NGO

4

Mam dziś dla Was kilka linków do czytania / zbadania. Jeśli macie chwilę – zerknijcie albo dodajcie do pocketa na później. Myślę, że może Was to zainteresować. Miłego czytania :)

 

1. Persona jako narzędzie do budowania marki – cenny tekst od Pawła Tkaczyka. Warto takie persony tworzyć, ale także do nich wracać i sprawdzać, czy wciąż idziemy w dobrym kierunku lub czy może kompletnie zmienił się nasz odbiorca. Tworzenie person może dać do myślenia – polecamy ten tekst: http://pl.paweltkaczyk.com/persona-narzedzie-budowania-marki/

 

2. 15 serwisów, które powinien znać każdy social media manager – to kolejny tekst na dziś. Polecane serwisy są ciekawe, merytoryczne, chociaż niektóre z nich nie uciekają od pisania o oczywistościach w stylu amerykańskich poradników. Warto odpalić te linki, zbadać, wybrać trzy najciekawsze i obserwować.

 

3. Dobry Wpis dla NGO – warto się z nim zapoznać i przeczytać o sposobach dystrybucji treści. Mamy newsa, ale co dalej? Jak go „sprzedać”? Maciej Dziedzic podpowiada. Warto!

 

4. Agencja marketingowa w służbie NGO – można i da się współpracować. Trzeba tylko trafić na wspólną ścieżkę, do czego przekonuje Wojtek Pigla.

 

5. Instagram to serwis, który cieszy się coraz większą popularnością. Jak go ogarnąć? Jest cały szereg aplikacji, które ze zwykłego wrzucania fotki pozwolą zrobić Wam profesjonalne konto. Warto zobaczyć!

 

6. Jakie blogi o social media warto śledzić? Mało Wam czytania? Macie TOP 10 do nadrobienia: http://www.socialmediaexaminer.com/top-10-social-media-blogs-2015-winners/

 

Jeśli macie swoje ciekawe linki / wykopaliska – dajcie znać. W kolejnym tekście chętnie dodam Wasze propozycje!

 

Share.

About Author

Karolina Rojek

Pracuję w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuję się działaniami wideo (produkcja, vlog Jurka Owsiaka, promocja) i transmisjami live (Finał WOŚP, Przystanek Woodstock, konferencje prasowe).
W SiemaShopie – internetowym sklepie Fundacji – kieruję e-marketingiem. Od 2007 r. związana z działaniami internetowymi WOŚP. Wraz zespołem laureatka PRotona 2014 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji”.

4 komentarze

Leave A Reply