Reklama, strategia, internet – IX Kongres Online Marketingu

0

Już 12 marca odbędzie się 9. edycja Kongresu Online Marketing z udziałem m.in. prof. Jerzego Bralczyka, Marcina Prokopa, Michała Góreckiego. My wybieramy się na te spotkania i zapowiadamy – jeśli też będziecie – dajcie znać!

Ponad połowa Kongresu to warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych. O globalnym e-mail marketingu opowie Maciej Ossowski z GetResponse, tajniki Facebooka przybliży Piotr Chmielewski, a jak z Google Analytics zrobić narzędzie codziennej pracy i badania efektywności działań marketingu online doradzi Mariusz Michalczuk z Conversion.

Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar – mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Kongres rozpocznie cykl prezentacji “Najlepsze inspiracje na rok 2015”:

Dekalog budowania marki w mediach – Marcin Prokop

Nowy konsument i nowe zasady gospodarki – Marcin Maj, OS3 Group

Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? – Michał Górecki, Koszulkowo.com

Język w marketingu i reklamie – prof. Jerzy Bralczyk

Debata specjalna – prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski

Zobacz relację z poprzedniej edycji:

Kiedy: 12.03.2015, godzina 9:00

Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa

Organizator: Magazyn Online Marketing Polska

Więcej o Kongresie: http://www.kongres-online.pl/

Share.

About Author

Karolina Rojek

Pracuję w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuję się działaniami wideo (produkcja, vlog Jurka Owsiaka, promocja) i transmisjami live (Finał WOŚP, Przystanek Woodstock, konferencje prasowe).
W SiemaShopie – internetowym sklepie Fundacji – kieruję e-marketingiem. Od 2007 r. związana z działaniami internetowymi WOŚP. Wraz zespołem laureatka PRotona 2014 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji”.

Leave A Reply