Reklama, strategia, internet – IX Kongres Online Marketingu
Już 12 marca odbędzie się 9. edycja Kongresu Online Marketing z udziałem m.in. prof. Jerzego Bralczyka, Marcina Prokopa, Michała Góreckiego. My wybieramy się na te spotkania i zapowiadamy – jeśli też będziecie – dajcie znać!
Ponad połowa Kongresu to warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych. O globalnym e-mail marketingu opowie Maciej Ossowski z GetResponse, tajniki Facebooka przybliży Piotr Chmielewski, a jak z Google Analytics zrobić narzędzie codziennej pracy i badania efektywności działań marketingu online doradzi Mariusz Michalczuk z Conversion.
– Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar – mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Kongres rozpocznie cykl prezentacji “Najlepsze inspiracje na rok 2015”:
Dekalog budowania marki w mediach – Marcin Prokop
Nowy konsument i nowe zasady gospodarki – Marcin Maj, OS3 Group
Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? – Michał Górecki, Koszulkowo.com
Język w marketingu i reklamie – prof. Jerzy Bralczyk
Debata specjalna – prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski
Zobacz relację z poprzedniej edycji:
Kiedy: 12.03.2015, godzina 9:00
Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa
Organizator: Magazyn Online Marketing Polska
Więcej o Kongresie: http://www.kongres-online.pl/