Przystanek Woodstock w Internecie – nasze projekty
Za nami 21. Przystanek Woodstock! Jak co roku, staraliśmy się być w jego czasie bardzo aktywni w Internecie. Chcieliśmy zapewnić tym, którzy nie mogą do nas dotrzeć – chociaż namiastkę woodstockowych emocji, a tym którzy byli razem z nami na kostrzyńskim polu – rzeczowe i konkretne informacje pozwalające aktywniej i bezpieczniej spędzać z nami czas.
- O przyzwoitości słów kilka
- Coma, czyli idealne zakończenie
- Co zabrać, a co zostawić… Czyli zostały 3 dni!
Oprócz strony internetowej czekaliśmy na Was na naszych społecznościach:
- Facebooku (zobacz wszystkie orkiestrowe strony na FB) – przybyło 12 000 nowych fanów
- Twitterze (zobacz wszystkie nasze konta) – śledzi nas już 7559 osób
- Instagramie – mamy 7974 obserwujących
- Snapchacie (woodstockpl)
- Pintereście
Bardzo aktywne było też Radio Woodstock, które przez cały nadawało rozmowy, historie prosto z pola i transmitowało bardzo dużo koncertów. Dzięki Server SMS mogliście się z naszymi redaktorami skontaktować drogą smsową. Zobaczcie Wasze wiadomości.
Dużo ciekawych informacji można wciąż znaleźć w woodstockowym raporcie Interii.
Tam gdzie nie udało nam się dotrzeć – na pewno byli dziennikarze Interii. Najlepsze zdjęcia z Przystanku znajdziecie też na Metrocafe.pl. Naszą redakcyjną pracę wspierała firma Lenovo (podobnie jak i pracę Medycznego Patrolu) a pracę dziennikarzy – sponsor Centrum Prasowego – firma Ricoh (zobacz nagranie Maćka Budzicha dzięki wypożyczonej kamerze Ricoh Pentax WG-M1).
Uczestnicy Festiwalu byli na bieżąco z informacjami, zmianami w harmonogrami, a także informacjami z Centrum Dowodzenia dzięki aplikacji mobilnej, która powstała dzięki pomocy marek Play (iOS i Android) i Microsoft (Windows Phone), a której wykonawcami byli Cocolab.pl i Whalla Labs. Więcej o aplikacji przeczytacie na stronie iMagazine. Dzięki aplikacji można było wygrać zaproszenie na Dużą Scenę i zapowiedzenie jednego z koncertów. Wygrała Iga.
Przez cały czas monitorowaliśmy, co piszecie na nasz temat i w czym Wam jeszcze możemy pomóc – dzięki Brand24 i Sentione. Newton Media wspomagało nas w monitoringu mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja). To dzięki Brand24 znaleźliśmy najaktywniejszych Internautów a dzięki Sotrender wiemy, kto był najbardziej zaangażowanym fanem na naszej stronie na Facebooku. Tak Jurek Owsiak zapraszał najaktywniejszych na Przystanek Woodstock, a tak zwiedzali zaplecze Dużej Sceny.
Jesteśmy dumni, bo nie tylko angażowaliście się w dyskusje, ale i dzięki Wam udało się zebrać kilkadziesiąt tysięcy złotych na wsparcie organizacji Przystanku Woodstock. Wspieraliście nas na:
- Woodstockowych aukcjach tworzonych na www.charytatywni.allegro.pl (tak spełnialiśmy marzenia o Dużej Scenie,a tak Basia oglądała Modestep)
- Wirtualnym Woodstocku tworzonym ze Wspieram.to (podsumowanie akcji przez Wspieram.to – wręczenie czeku na Dużej Scenie, spełnienie marzenia Piotra)
- na stronie www.wplacam.woodstockfestival.pl (wciąż działa!)
Jak działaliśmy w czasie Przystanku Woodstock zobaczycie u Maćka Budzicha „Mediafuna”, pisał o nas Piotr Grabiec na spidersweb.pl, a także chwalił Karol Ludwikowski – jeden z najaktywniejszych internautów.
Na Przystanku Woodstock byli też blogerzy:
Dla melomanów razem z Google uruchomiliśmy dla Was promocję – 60 dni Google Play Music za darmo i dużo woodstockowym playlist. Jak widzicie – nie nudziliśmy się. Dziękujemy Wam wszystkim za dużo pozytywnej energii, którą nam przez cały ten czas dostarczaliście! Nasze strony nie milkną – dla nas Przystanek Woodstock gra cały rok!