Narzędzia dla social media managera – nie tylko w NGO – Social Media Convent 2016

1

Kolejna rozmowa Kręcioły dla Dobrej Strony Internetu z konferencji Social Media Convent. Tym razem na tapetę bierzemy narzędzia, z których organizacje pozarządowe mogą i powinny korzystać.

Dla kogo jest to wideo?

Ten materiał jest dla nas podwójnie ważny, by łączy w sobie super narzędzia, ale także ideę, o którą chodzi nam od samego początku – łączenia NGO i biznesu.

Wiecie, że social media są ważne, ale nie wiecie jak działać np. na Facebooku? Z pomocą pędzi Hubert Tworkowski i Sotrender. Podpowie jak optymalizować działania właśnie w tym miejscu. Ale nie tylko…

Pracujecie zdalnie w zespole, chcecie mieć lepsze efekty podczas realizacji projektów, marzy Wam się uporządkowanie współpracy w ekipie? Posłuchajcie co o Nozbe powiedział Jakub Niżniowski.

Z kolei jeśli szukacie miejsc, w których mówi się o Waszej organizacji, chcecie, by więcej osób się o Was dowiedziało, ale nie wiecie gdzie szukać potencjalnych zainteresowanych Waszą organizacją? Radę ma na to Michał Sadowski z Brand24.

Na koniec, jeśli myślicie o założeniu sklepu internetowego z koszulkami, ale nie wiecie jak zacząć, nie macie pojęcia o koszulkach i ich produkcji, z odsieczą nadchodzi Michał Górecki i Koszulkowo.

 

Brzmi świetnie, prawda? To wszystko jest na wyciągnięcie ręki, musicie tylko sprawdzić, które narzędzia są dla Was najważniejsze, które spełnią Wasze oczekiwania i… działajcie!

Liczymy na Wasze komentarze!

 

 

 

Share.

About Author

Karolina Rojek

Pracuję w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuję się działaniami wideo (produkcja, vlog Jurka Owsiaka, promocja) i transmisjami live (Finał WOŚP, Przystanek Woodstock, konferencje prasowe).
W SiemaShopie – internetowym sklepie Fundacji – kieruję e-marketingiem. Od 2007 r. związana z działaniami internetowymi WOŚP. Wraz zespołem laureatka PRotona 2014 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji”.

1 komentarz

Leave A Reply