Michał Szafrański – case study rekordowej akcji na Twitterze #MasterCardGrazWOSP

0

Za nami 24. Finał WOŚP – czas więc na podsumowania!

Dziś chcę Was zaprosić do tekstu Michała Szafrańskiego z bloga jakoszczedzacpieniadze.pl, który robi bardzo szczegółowe podsumowanie akcji #MasterCardGraZWosp

 

PRZECZYTAJ WPIS!

 

Gorąco zapraszam Was do czytania, a mam nadzieję zachęcą Was do tego fragmenty:

Ponad 158 tys. tweetów od 34 596 użytkowników Twittera, zasięg = 25 mln osób, hashtag nr 1 w Polsce i aż 200 tys. zł przekazane dla WOŚP.

 

Finalne wyniki akcji

Akcja okazała się stuprocentowym sukcesem. Finalne statystyki wyglądały następująco:

  • Łącznie wysłaliście 158 530 tweetów z #MasterCardGrazWOSP oraz WOŚP.
  • W akcji wzięło udział 34 596 użytkowników Twittera.
  • Łączny zasięg komunikacji w social media wyniósł 25 699 465 (!!!).
  • Na spełnienie wymogów regulaminowych i zaangażowanie 30 000 użytkowników wystarczyło niecałe 20 godzin.

 

A może Wy też braliście udział w akcji i przyczyniliście się do tego sukcesu? Dajcie znać w komentarzach, czekamy na wieści!

Share.

About Author

Karolina Rojek

Pracuję w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuję się działaniami wideo (produkcja, vlog Jurka Owsiaka, promocja) i transmisjami live (Finał WOŚP, Przystanek Woodstock, konferencje prasowe). W SiemaShopie - internetowym sklepie Fundacji - kieruję e-marketingiem. Od 2007 r. związana z działaniami internetowymi WOŚP. Wraz zespołem laureatka PRotona 2014 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji”.

Leave A Reply