Michał Szafrański – case study rekordowej akcji na Twitterze #MasterCardGrazWOSP
Za nami 24. Finał WOŚP – czas więc na podsumowania!
Dziś chcę Was zaprosić do tekstu Michała Szafrańskiego z bloga jakoszczedzacpieniadze.pl, który robi bardzo szczegółowe podsumowanie akcji #MasterCardGraZWosp
PRZECZYTAJ WPIS!
Gorąco zapraszam Was do czytania, a mam nadzieję zachęcą Was do tego fragmenty:
Ponad 158 tys. tweetów od 34 596 użytkowników Twittera, zasięg = 25 mln osób, hashtag nr 1 w Polsce i aż 200 tys. zł przekazane dla WOŚP.
Finalne wyniki akcji
Akcja okazała się stuprocentowym sukcesem. Finalne statystyki wyglądały następująco:
- Łącznie wysłaliście 158 530 tweetów z #MasterCardGrazWOSP oraz WOŚP.
- W akcji wzięło udział 34 596 użytkowników Twittera.
- Łączny zasięg komunikacji w social media wyniósł 25 699 465 (!!!).
- Na spełnienie wymogów regulaminowych i zaangażowanie 30 000 użytkowników wystarczyło niecałe 20 godzin.
A może Wy też braliście udział w akcji i przyczyniliście się do tego sukcesu? Dajcie znać w komentarzach, czekamy na wieści!