Jak tworzyć markę?

0

Na środowym spotkaniu Dobrej Strony Internetu rozmawialiśmy z Andrzejem Tucholskim i Karoliną Szpunar o tym, w jaki sposób tworzyć markę swojej organizacji oraz markę personalną. W czasie tych kilku godzin udało nam się wspólnie zrobić listę rad, o czym warto pamiętać tworząc swoją markę.

1. Ważna jest personalizacja marki

2. Eksperymentuj, a później zbieraj feedback

3. Słuchaj swoich fanów

4. Daj swoim fanom odpowiedzialność

5. Projekt flagowy to motor Twoich działań

6. Ważne są też małe, lokalne „brandy” w obrębie dużej marki

7. Upraszczaj komunikację

8. Strategia > taktyka

9. Zmieniaj się

10. Ważna jest „dobrze brzmiąca” nazwa

11. Istotne są „małe” charakterystyczne elementy (np. orkiestrowe serduszka)

12. Dobieraj narzędzia pod ludzi.

13. Kreuj ambasadorów

14. Twarde „call to action”

15. Bądź tam, gdzie są ludzie

16. Ustal czym Twoja marka jest i czym nie jest

17. Intencja ogólna >mniejsze akcje

 

Kolejność jest przypadkowa;)

 

Share.

About Author

Anna Jadwiga Orzech

Prywatnie i zawodowo żyje w Internecie, gdzie zajmuje się “szerzeniem dobrych idei”. W Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zajmuje się szeroko pojętą komunikacją w Internecie i nowymi technologiami, a także współtworzy projekt skierowany do organizacji pozarządowych - Dobra Strona Internetu. Z III sektorem związana od kilkunastu lat. Od seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze kilka lat temu zafascynowana wpływem nowych mediów na zmiany społeczne. W wolnych chwilach pisuje bloga internetwsluzbie.pl na temat dobrego oblicza Internetu. Z wykształcenia i zamiłowania filozofka i socjolożka.

Leave A Reply