Dobra Strona Internetu – drugie spotkanie – #DSI2 – relacja na żywo!

2

19:52 – miał być koniec, a przykładami wszyscy sypią jak z rękawa :)

19:32 – mamy chyba dobre podsumowanie spotkania – najważniejsza jest empatia i myślenie o tym, że po drugiej stronie zawsze jest człowiek. Bo to on jest najważniejszy!

19:27 – miał być koniec, ale dyskusja trwa – naszym tematem marka – bohater oraz Lindsey Stirling

19:20 – Książka „Pstryk” i… resztę dopiszemy, bo Andrzej rzuca pomysłami tak szybko, że nie zdążymy linkować :) Hej uczestnicy spotkania! Napiszcie Wasze przykłady w komentarzach!

19:19 – na koniec ważna aplikacja dla NGO – PandaLajka.

19:14 – nie ważne, co robi dany NGO, jeśli tworzymy coś nowego, ważne, byśmy pamiętali o intencji ogólnej

19:12 – jak radzić sobie, gdy w ramach jednej organizacji mamy kilka marek?

19:08 – bierzmy udział w wydarzeniach! Promujmy nasze marki nie tylko online, ale też offline

19:08 – kolejny przykład, to Muzeum Sztuki Nowoczesnej – ta marka jest wszędzie, gdzie ich potencjalna publiczność

19:06 – nie przepraszajmy za to, że jesteśmy. Mamy swoją misję i musimy być silni, nie możemy się wycofywać!

19:03 – Polecamy! Książka „Sztuka nawyku”

19:02 – siła starszych osób – przykład od Professional Women’s Network Warsaw dotyczący głosowania w konkursie Blog Roku – kto głosował? Rodzina, znajomi, znajomi znajomych. UWAGA! To, że ktoś nie korzysta z mediów społecznościowych nie znaczy, że nie ma społeczności.

19:00 – możesz „ukraść” słowo dla swojej marki

18:57 – małe elementy, które pozornie nie są istotne, mogą stać się Waszą identyfikacją w oczach odbiorców

18:52 – warto pamiętać o najważniejszych, a jednocześnie podstawowych elementach – np. nazwie fundacji. Wnioski przyszły szybko – im mniej, tym lepiej.

18:46 – myślmy o stronie wizualnej / hasłach / dedykowanych komunikatach, które kierujemy do naszych odbiorców

18:42 – warto skupić się na projekcie flagowym – naszej głównej aktywności

18:39 – Andrzej: plusem bycia mało znanym i początkującym jest to, że jak coś zrobimy źle, to nikt się o tym nie dowie

18:37 – zapytaj ludzi, co o Tobie myślą – to może być pierwszy krok w budowaniu Twojej marki

18:37 – Andrzej: „Moją cechą charakterystyczną jest to, że nie mam cechy charakterystycznej” :)

18:36 – trzeba sobie uświadomić, że każdy ma swój styl i każdy powinien wybrać to, w czym najlepiej wygląda. Nie zawsze i nie dla wszystkich konieczna jest charyzma

18:34 – gdyby Twoja marka była człowiekiem, to jak by wyglądała, kim by była, co by robiła?

18:29 – teraz rozmawiamy o czymś, o czym nie mogę Wam napisać… :)

18:24 – jakie metody promocji NGO jako marek moglibyśmy wykorzystać? (Instytut Lecha Wałęsy)

18:15 – warci obserwowania – Miasto Gdańsk! Super przykład budowania marki miasta / regionu

18:13 – Vine jest miejscem, które w tej chwili najciekawiej podchodzi do kontentu (Weź to nakreć)

18:11 – czas na konkretne przykłady – na tapecie podrozniccy i ich przykłady rozmowy z czytelnikami

18:07 – dobry przykład, to tworzenie unikalnych treści na różne społeczności, a nie przekierowywanie użytkowników na jeden link / news

17:58 – komunikacja jest bardzo ważna – gdzie, z kim i o czym powinniśmy rozmawiać?

17:56 – musisz się wyróżniać!

17:52 – Andrzej: w budowaniu marki ważne jest nie tylko to, co robisz, ale także to, czego nie robisz

 

Zaczęło się!

Są z nami:

Bardziej Kochani

Professional Women’s Network Warsaw

Weź to nakręć

Fundacja RoRo

Instytut Lecha Wałęsy

Fundacja Zero Barier

Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce

Fundacja Dobra Sieć

Fundacja Mieszadło

Maraton Warszawski

WOŚP

zdjęcie 3

Dziś rozmawiamy o budowaniu marki osobistej, ale także o marce marce naszych organizacji. Dyskusja już jest bardzo interesująca, a dopiero zaczęliśmy! Będziemy na bieżąco Was informować w tym wpisie – zaczynamy relację na żywo!

Naszym gościem specjalnym jest Andrzej Tucholski z jestKULTURA.pl 

Share.

About Author

Karolina Rojek

Pracuję w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuję się działaniami wideo (produkcja, vlog Jurka Owsiaka, promocja) i transmisjami live (Finał WOŚP, Przystanek Woodstock, konferencje prasowe). W SiemaShopie - internetowym sklepie Fundacji - kieruję e-marketingiem. Od 2007 r. związana z działaniami internetowymi WOŚP. Wraz zespołem laureatka PRotona 2014 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji”.

2 komentarze

  1. Anna Jadwiga Orzech

    Książki polecane przez Andrzeja:
    Permission Marketing – Seth Godin,
    Trust Agents – Chris Brogan,
    Engage – Brian Solis,
    Pstryk – Heath,
    Drive – Pink,
    Power of habit – Duhugg

Leave A Reply