Dobra Strona Internetu

Internet w działaniach organizacji pozarządowych
Jak NGO’sy mogą wykorzystać nowe statystyki na Twitterze?
W środę (11.03) twórcy Twittera poinformowali na swoim blogu o wprowadzeniu możliwości promowania postów bezpośrednio z profilu. W dodatku każdy z nas może w prosty i przyjemny sposób sprawdzić statystyki wpisów w czasie rzeczywistym.

 
Wszystkie osoby obsługujące konta społecznościowe organizacji pozarządowych wiedzą, jak ważne jest precyzyjne dotarcie do swoich fanów, którzy są potencjalnymi darczyńcami. To właśnie dlatego osoby odpowiedzialne za rozwój Twittera wprowadziły wczoraj istotne zmiany, które mogą wpłynąć na jakość postów, jakie pojawiają się na TT NGO’sów.

Wszystkie konta reklamowe od wczoraj mają możliwość promować własne wpisy na tym portalu społecznościowym w łatwy i przyjemny sposób, bezpośrednio ze swojego profilu.

Oto filmik pokazujący jak szybko możesz wypromować swojego tweeta:

  • wybierz tweet, który chcesz promować. Znajdź najciekawsze wpisy na swojej stronie ze statystykami od twittera (więcej o tym poniżej),
  • wybierz budżet, jaki chcesz przeznaczyć na promocję,
  • obserwuj, jak ludzie angażują się przy Twoim promowanym wpisie.

Znajdź swoje najlepsze wpisy, obserwujących i @mentiony na stronie głównej.

Aby pomóc Ci w identyfikacji Twoich najlepszych wpisów, od wczoraj masz dostęp do nowej strony ze statystykami konta pod adresem: analytics.twitter.com. Użyj danych swojego konta i zajrzyj do statystyk, aby szybko zobaczyć podsumowanie wszystkich aktywności na koncie, w tym:

  • ile wpisów dodałeś w określonym czasie,
  • ile osób widziało Twoje tweety, odwiedziło Twój profil, wspomniało Twój @nick, czy zaczęło Cię obserwować,
  • ile razy użytkownicy udostępniali link do Twojej strony (jeśli używasz Twitter Cards)
  • Twoje najlepsze wpisy

Wykorzystaj te wszystkie informacje, by podzielić się swoimi wpisami z szerszą publicznością i zaangażować najbardziej wpływowych obserwatorów. To właśnie oni mogą stać się  potencjalnymi darczyńcami, którzy zasilą konto Twojej organizacji, wpłacając co miesiąc wybraną przez siebie kwotę.

Osoby odpowiedzialne za komunikację z fanami na Twitterze łatwo dotrą do statysk wpisów, które sami dodają. To właśnie oni mogą zadecydować, które wpisy promować by zdobyć jeszcze większe zaangażowanie fanów.

W chwili obecnej w Polsce nie jest możliwe promowanie postów z własnego konta. Jeśli zdecydujemy się na reklamowanie wpisów musimy skontaktować sie z agencją 140media.pl.

Tak wygląda główna strona statystyk na Twitterze na koncie @smmeasure_eu

nowy-wyglad-tt

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.