Dobra Strona Internetu – drugie spotkanie – #DSI2 – relacja na żywo!
19:52 – miał być koniec, a przykładami wszyscy sypią jak z rękawa :)
19:32 – mamy chyba dobre podsumowanie spotkania – najważniejsza jest empatia i myślenie o tym, że po drugiej stronie zawsze jest człowiek. Bo to on jest najważniejszy!
19:27 – miał być koniec, ale dyskusja trwa – naszym tematem marka – bohater oraz Lindsey Stirling
19:20 – Książka „Pstryk” i… resztę dopiszemy, bo Andrzej rzuca pomysłami tak szybko, że nie zdążymy linkować :) Hej uczestnicy spotkania! Napiszcie Wasze przykłady w komentarzach!
19:19 – na koniec ważna aplikacja dla NGO – PandaLajka.
19:14 – nie ważne, co robi dany NGO, jeśli tworzymy coś nowego, ważne, byśmy pamiętali o intencji ogólnej
19:12 – jak radzić sobie, gdy w ramach jednej organizacji mamy kilka marek?
19:08 – bierzmy udział w wydarzeniach! Promujmy nasze marki nie tylko online, ale też offline
19:08 – kolejny przykład, to Muzeum Sztuki Nowoczesnej – ta marka jest wszędzie, gdzie ich potencjalna publiczność
19:06 – nie przepraszajmy za to, że jesteśmy. Mamy swoją misję i musimy być silni, nie możemy się wycofywać!
19:03 – Polecamy! Książka „Sztuka nawyku”
19:02 – siła starszych osób – przykład od Professional Women’s Network Warsaw dotyczący głosowania w konkursie Blog Roku – kto głosował? Rodzina, znajomi, znajomi znajomych. UWAGA! To, że ktoś nie korzysta z mediów społecznościowych nie znaczy, że nie ma społeczności.
19:00 – możesz „ukraść” słowo dla swojej marki
18:57 – małe elementy, które pozornie nie są istotne, mogą stać się Waszą identyfikacją w oczach odbiorców
18:52 – warto pamiętać o najważniejszych, a jednocześnie podstawowych elementach – np. nazwie fundacji. Wnioski przyszły szybko – im mniej, tym lepiej.
18:46 – myślmy o stronie wizualnej / hasłach / dedykowanych komunikatach, które kierujemy do naszych odbiorców
18:42 – warto skupić się na projekcie flagowym – naszej głównej aktywności
18:39 – Andrzej: plusem bycia mało znanym i początkującym jest to, że jak coś zrobimy źle, to nikt się o tym nie dowie
18:37 – zapytaj ludzi, co o Tobie myślą – to może być pierwszy krok w budowaniu Twojej marki
18:37 – Andrzej: „Moją cechą charakterystyczną jest to, że nie mam cechy charakterystycznej” :)
18:36 – trzeba sobie uświadomić, że każdy ma swój styl i każdy powinien wybrać to, w czym najlepiej wygląda. Nie zawsze i nie dla wszystkich konieczna jest charyzma
18:34 – gdyby Twoja marka była człowiekiem, to jak by wyglądała, kim by była, co by robiła?
18:29 – teraz rozmawiamy o czymś, o czym nie mogę Wam napisać… :)
18:24 – jakie metody promocji NGO jako marek moglibyśmy wykorzystać? (Instytut Lecha Wałęsy)
18:15 – warci obserwowania – Miasto Gdańsk! Super przykład budowania marki miasta / regionu
18:13 – Vine jest miejscem, które w tej chwili najciekawiej podchodzi do kontentu (Weź to nakreć)
18:11 – czas na konkretne przykłady – na tapecie podrozniccy i ich przykłady rozmowy z czytelnikami
18:07 – dobry przykład, to tworzenie unikalnych treści na różne społeczności, a nie przekierowywanie użytkowników na jeden link / news
17:58 – komunikacja jest bardzo ważna – gdzie, z kim i o czym powinniśmy rozmawiać?
17:56 – musisz się wyróżniać!
17:52 – Andrzej: w budowaniu marki ważne jest nie tylko to, co robisz, ale także to, czego nie robisz
Zaczęło się!
Są z nami:
Professional Women’s Network Warsaw
Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
Dziś rozmawiamy o budowaniu marki osobistej, ale także o marce marce naszych organizacji. Dyskusja już jest bardzo interesująca, a dopiero zaczęliśmy! Będziemy na bieżąco Was informować w tym wpisie – zaczynamy relację na żywo!
Naszym gościem specjalnym jest Andrzej Tucholski z jestKULTURA.pl