Dobra Strona Internetu

Internet w działaniach organizacji pozarządowych
The Good Tank – UX i marketing dla NGO

Trzeci sektor, w ślad za organizacjami biznesowymi, przykłada coraz większą uwagę do poprawy doświadczenia odbiorców swoich usług. W kwietniu rozpoczął działalność The Good Tank, pierwsza polska firma, wyspecjalizowana we wspieraniu organizacji pozarządowych w badaniu potrzeb i doświadczeń użytkowników oraz consultingu we wdrażaniu rozwiązań informatycznych i strategii marketingowych na podstawie wiedzy o odbiorcach.

Zdobywanie wiedzy o potrzebach, oczekiwaniach i odczuciach osób, korzystających z usług organizacji pozarządowych, czerpiących wiedzę z ich stron internetowych czy będących adresatami ich działań marketingowych, pozwala zrozumieć co decyduje o sukcesie prowadzonych działań i zwiększyć efektywność działania organizacji. Jest to jednak zadanie wymagające dużego  doświadczenia w prowadzeniu badań oraz umiejętności przekładania wniosków z nich płynących na prowadzoną komunikację. Misją The Good Tank jest pomaganie organizacjom pozarządowym w tworzeniu wiedzy o odbiorcach i przekładanie jej na doskonalenie ich działań.

The Good Tank, to owoc kilkuletnich doświadczeń jego twórców w pracy w organizacjach pozarządowych oraz agencjach marketingowych i badawczych. Główne obszary w których firma chce wspierać sektor pozarządowy, to badania potrzeb beneficjentów i darczyńców, badania i consulting user experience, analityka internetowa oraz wsparcie w budowaniu strategii marketingowych w oparciu o wiedzę. The Good Tank prowadzi także działalność szkoleniową.

Informacje na temat firmy można znaleźć na stronie internetowej www.goodtank.pl, oraz kontaktując się z założycielką, Dominiką Bęben-Buzała – dominika@goodtank.pl.

The Good Tank to powstała w kwietniu 2016r. Unikatowa na polskim rynku oferta działań z zakresu UX i marketingu, adresowana wyłącznie dla organizacji pozarządowych. Misją The Good Tank jest wspieranie organizacji pozarządowych w działaniach prowadzonych w Internecie poprzez tworzenie i wykorzystywanie wiedzy o potrzebach, oczekiwaniach i odczuciach użytkowników.

Informacja prasowa

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.