TechKlub Kraków – zobacz na żywo!

0

Podczas dzisiejszego spotkania porozmawiamy o tym, jak szukać najprostszych rozwiązań w komunikacji, marketingu, promocji, social mediach. Zaprosiliśmy gości, którzy odkryli zagadki Snapchata, Instagrama, content i e-mail marketingu. Chętnie podzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem i udzielą skutecznych rad i wskazówek. Dzięki naszym specjalistom wyjdziesz z TechKlubu z pakietem sprawdzonych tricków i praktycznych informacji, które potem wykorzystasz w swoich działaniach. 

Koniecznie dołącz do facebookowego wydarzenia oraz dyskusji na Twitterze! Tam możesz śledzić TechKlub na żywo! Pamiętaj, aby posty oznaczać #techklub.

Agenda:

18:00 Ela Wróbel – Rozpoczęcie spotkania + open mike

18:10 Małgorzata Sapeta (Socjomania) – Tips & Tricks w procesie strategicznych na przykładzie strategii działań porucznika Aldo Raine

18:30 Diana Drobniak i Michał Grzebyk (Content House) – Bądź content – 9,5 tricków, dzięki którym będziesz dumny ze swoich treści

18:50 Grzegorz Brożyna (CocoLab.pl) – Od zera do snapchatera

19:10 Czarek Dziadurski (Grupa Mobilni) – Więcej niż zdjęcia jedzenia – Instagram od kuchni

19:30 Marcin Kociuba (FreshMail) – Tips & Tricks w email marketingu

20:00 Zakończenie TechKlubu

O TechKlubach:

Sieć TechKlubów to inicjatywa programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. „Nowe Technologie Lokalnie” realizowanego przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W 16 miastach w Polsce (Kraków, Gdynia, Wrocław, Poznań, Toruń, Olsztyn, Rzeszów, Biała Podlaska, Szczecin, Białystok, Suwałki, Zielona Góra, Gliwice, Kielce, Lublin, Łódź) każdego miesiąca odbywają się spotkania, które podejmują kwestie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w trzecim sektorze. W spotkaniach biorą udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, biznesu, nauki i administracji.

Share.

About Author

Karolina Rojek

Pracuję w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuję się działaniami wideo (produkcja, vlog Jurka Owsiaka, promocja) i transmisjami live (Finał WOŚP, Przystanek Woodstock, konferencje prasowe).
W SiemaShopie – internetowym sklepie Fundacji – kieruję e-marketingiem. Od 2007 r. związana z działaniami internetowymi WOŚP. Wraz zespołem laureatka PRotona 2014 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji”.

Leave A Reply