W przeciągu miesiąca nasze filmy obejrzano 331 731 razy (55 miejsce w tabeli), a my zaprezentowaliśmy 23 nowe materiały. Subskrybentów mamy obecnie 13 742, co plasuje nas na 33 miejscu w rankingu marek.
Silna pozycja WOŚP wśród marek aktywnych na YouTube to dla nas ogromny powód do dumy! Jesteśmy aktywni na YT od początku obecności serwisu w Polsce. Byliśmy jednym z pierwszych partnerskich kanałów i od początku jest to dla nas jedna z najważniejszych platform do prezentacji treści video. Dziękujemy i doceniamy naszych widzów i subskrybentów, którym zawsze staramy się zaprezentować kontent ciekawy i profesjonalny. A że kamera od początku podgląda niemal każdy aspekt działalności WOŚP, to i filmowa opowieść o Orkiestrze jaka istnieje na YouTube jest naprawdę atrakcyjna. Tym bardziej cieszymy się z wyników raportu i ze zdwojoną siłą nadal rozwijać będziemy naszą obecność na YT – komentujeKrzysztof Dobies, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (źródło).
Fundację WOŚP na YT znajdziecie w dwóch miejscach: na kanale Orkiestry znajdziecie przede wszystkim informacje o naszych programach medycznych, finałowym graniu, zasadach udzielania pierwszej pomocy, na kanale KręciołaTV publikujemy codzienne vlogi Jurka Owsiaka, making of Przystanku Woodstock i dużo woodstockowej muzyki.
W podsumowaniu znajdują się także inne organizacje pozarządowe. Jedną z nich jest Fundacja Mamy i Taty, która osiągnęła wysoką liczbę interakcji (10,36) na jednego subskrybenta dzięki czemu w tej kategorii znalazła się na 2 miejscu.
Nasza pozycja w rankingu marek YT to przykład jak kampania społeczna z zerowym budżetem na media może na niemal tydzień przechwycić media w całym kraju. To też ciekawy przypadek jak z mało atrakcyjnego tematu dla mediów społecznościowych, jakim jest odkładanie macierzyństwa, zrobić na moment główny nurt dyskusji celebrytek. To także pierwsza chyba w Polsce sytuacja, kiedy celebrytki zaczęły na poważnie dyskutować o barierach macierzyństwa przeciętnej Polki nagłaśniając w ten sposób niezwykle skutecznie sam problem – odpowiada zaPaweł Woliński, Fundacja Mamy i Taty (źródło)
W rankingu najbardziej interaktywnych kanałów znajduje się także Greenpeace Polska (5,65 like+comments/subscribe, co daje 69 miejsce) orazWWF Polska( 2,70 like+comments/subscribe, co daje 84 miejsce). WWF Polska znajdziemy także w rankingu subskrypcji na 99 miejscu.
Wszystkie organizacje pozarządowe, które chciałyby zaistnieć na YT powinny uważnie pochylić się nad wypowiedzią Marcina Winklera – Head of Internet Marketing marki Play: Youtube jest od paru lat jednym z filarów strategii komunikacji marki Play w mediach digital. Oprócz prowadzenia działań stricte reklamowych dążymy do tego aby wykorzystywać natywne cechy kanałów i ekosystemów w Internecie. Dlatego nasze akcje na Youtube nie są po prostu emisją spotów które Play produkuje do TV w Internecie. Produkcje do Internetu są często wzbogacone o dodatkowe elementy oraz takie cechy jak specjalnie dobrany obraz miniaturki, dodane adnotacje, zachęty do subskrypcji czy interaktywne plansze na końcu spotu. Planując kampanie dbamy o to, aby przekaz docierał do właściwych osób i aby nie „zamęczyć” odbiorcy zbyt dużą liczbą reklam. (źródło)