Bitwa mediów – czyli jak aktywizować media lokalne

0

Pomysł narodził się w ubiegłym roku, kiedy to z Tomkiem (naszym sztabowym szefem działu IT) zastanawialiśmy się nad zwiększeniem aktywności lokalnych mediów przed 23. Finałem. Mieliśmy już na naszej finałowej stronie WOŚP Włocławek zakładkę „media o nas” jednak wpisów było mało i większość z tego samego źródła.

 

Wykorzystując fakt konkurowania miedzy sobą mediów stworzyliśmy stronę sortującą wpisy na podstawie daty dodania postu przez dane medium. Najnowszy wpis spowoduje, że dana telewizja, gazeta, portal lub radio będzie na samym szczycie strony prezentując dumnie swoje logo. Dodaliśmy do tego jeszcze szczyptę intrygi w postaci poinformowania mediów o naszej nowej stronie. Na efekt pracy nie trzeba było długo czekać, media prześcigały się w newsach o działaniach sztabu.

 

1

 

Efekt końcowy naszej burzy mózgów możecie zobaczyć na http://wosp.wloclawek.pl/media_o_nas.html

Share.

About Author

Aleksander Budzyński

Członek włocławskiego sztabu odpowiedzialny za social media. Szary człowieczek uzależnioy przez wiele lat od WOŚP-u.

Leave A Reply