Szkolenia
Mało kto o Tobie wie? Chcesz się rozwijać w internecie, ale nie wiesz od czego zacząć? Nasze szkolenia są właśnie dla Ciebie!
Organizujemy / możemy do Ciebie przyjechać na:
- konferencje
- szkolenia
- warsztaty
- wykłady
- audyty
Przykładowe tematy szkoleń dla organizacji pozarządowych:
– zbieranie pieniędzy w Internecie – organizacja zbiórek i ich komunikacja
– jak budować markę organizacji w internecie
– social media w małej organizacji – od czego zacząć
– social media w dużej organizacji – budowanie strategii
– wydarzenia – jak je komunikować
– kontakt z dziennikarzami i organizacja konferencji prasowych
– wideo / transmisje na żywo w działaniach organizacji
– komunikacja wewnętrzna w organizacji
– zarządzanie projektami w NGO
– narzędzia, które pomagają pracować w organizacji
– jak budować społeczność wokół swojej idei
– aukcje charytatywne
– sklepy internetowe – jak prowadzić swój sklep
Przykładowe tematy szkoleń dla firm:
– CSR w firmie – czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu, jak realizować ją we współpracy z organizacjami pozarządowymi
– e-wolontariat w firmie – jak zachęcić pracowników do wspierania działań firmy społecznie odpowiedzialnej
– social media – jak tworzyć społeczność wokół swojej marki
– social media – jak tworzyć społeczność wokół swojego produktu
– blogi firmowe / vlogi firmowe – od czego zacząć, jak się rozwijać
– jak komunikować wydarzenia w internecie
– jak budować silną markę (na przykładzie WOŚP)
– narzędzia, które ułatwiają pracę – jak korzystać z możliwości internetowych aplikacji
– pracownik to najlepszy ambasador marki – jak zaangażować pracowników w internecie
– bezpieczeństwo w social media – czy da się zapanowaćnad prywatnością w sieci
– blogosfera i blogerzy – jak z nimi współpracować?
– jak zorganizować konferencję prasową, na którą wszyscy będą chcieli przyjść
– livestream – na żywo w internecie – jak się za to zabrać?
Zapraszamy na szkolenia z zakresu e-marketingu dla organizacji pozarządowych, stowarzyszeń oraz firm. Nasi specjaliści od wielu lat tworzą internetowy sukces Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i największego otwartego festiwalu w Europie – Przystanku Woodstock. Strona WOŚP na Facebooku w 2016 roku przekroczyła próg 1 miliona fanów!
Szkolimy od 5 lat, w 2013 roku zorganizowaliśmy dwie duże konferencje o działaniach NGO w Internecie (pod nazwą Now! Go Online), a w latach 2013 – 2016 kilkanaście spotkań, stale prowadzimy serwis internetowy dla NGO z poradami dotyczącymi komunikacji w internecie – dobrastronainternetu.pl.
Naszą wiedzę realizujemy w praktyce, stale pracując przy dużych projektach związanych z komunikacją internetową, a także doradzając różnym organizacjom pozarządowym. Dotychczas występowaliśmy na następujących konferencjach:
- Internet Beta
- Sektor 3.0
- TechCamp Warsaw
- Kongres for Social Media
- Ogólnopolskie Forum Inicjatyw Pozarządowych
- Social Media Convent
- WUD Silesia
- Fundraising – nowe otwarcie
- Czwartkowe spotkanie social media
- TechKluby
- Stypendia: rynek, kariera, nowe technologie
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka – wynika z Brand Asset™ Valuator, największego na świecie badania kondycji marek przeprowadzonego w 2013 roku.
W sferze publicznej WOŚP cieszy się największym zaufaniem społecznym w Polsce. W lutym 2016 roku odsetek osób ufających WOŚP wyniósł 85% respondentów.
Szkolenia przygotowujemy dla każdego indywidualnie. Nie pracujemy na zasadzie wygłaszania prezentacji, preferujemy tryb warsztatowy z aktywnym udziałem uczestników szkolenia. W ramach każdego spotkania przygotowujemy audyt strony www i obecności marki w social media. Kontaktujemy z firmami i twórcami, którzy są gotowi podjąć współpracę z NGO.
Szkolenie może odbyć się w tygodniu lub w weekend. Czas trwania szkolenia – od 6 godzin do trzech dni (zawsze zapewniamy kompleksową organizację, dysponujemy także ośrodkiem szkoleniowym – Uniwersytetem WOŚP w Szadowie – Młyn koło Kwidzyna).
Skontaktuj się z nami: