Po Finale WOŚP – podsumowania i ciekawe teksty

0

serceJuż po 23. Finale Wielkiej Orkiestry Swiątecznej Pomocy. W związku z tym przyszedł czas podsumowań, wyciągania wniosków i radości z pozytywnie przeprowadzonych akcji. Dziś chciałam Wam polecić kilka tekstów, w których to inni piszą o wynikach WOSP – nie tylko tych finansowych, ale także tych internetowych. Zapraszam do czytania!

 

Orkiestra na Instagramie – nie ma tu wprawdzie naszego oficjalnego #wosp2015, ale i tak wyniki są niesamowite!

18 052 zdjęcia i 1 019 filmów opublikowanych w badanym okresie zebrało łącznie 1 114 827 polubień, zostały też skomentowane 26 342 razy.

 

 

#MasterCardGrazWOSP – o tej akcji pisał na swoim blogu Michał Szafrański, a podsumowanie znajdziecie na stronach Orkiestry.

Ogromne zaangażowanie użytkowników Twittera przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania! Polscy internauci udowodnili światu, jak wspaniale potrafią się zmobilizować do wsparcia tak fantastycznej idei, jaką jest WOŚP. Bardzo dziękuję za ten wyjątkowy entuzjazm, który nie mógł pozostać niezauważony i niedoceniony. Dlatego podjęliśmy decyzję o przekazaniu dodatkowych 100 000 zł na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Razem możemy więcej! – komentuje Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

 

 

O finale ONLINE napisał Adrian Todorczuk z technologie.ngo.pl – jest tu więcej o naszych działaniach z perspektywy internauty. No i Ania opowiada o pracy swojego zespołu, o tak:

Podsumowanie świetnego grania blogerów z Orkiestrą zrobiła rzecz jasna Ilona Patro, która zebrała w kupę przede wszystkim rzeczyodserca.pl – wpis Ilony znajdziecie tu (klik!) 

Oprócz aukcji, blogerzy biorą także udział w biegu dla WOŚP – Policz się z cukrzycą, prowadzą finał Orkiestry w swoich miejscowościach, np. Radomska z Mamwatpliwość.pl, publikują na blogach artykuły dedykowane WOŚP, zachęcają ludzi poprzez swoje kanały społecznościowe do udziału w akcji.

 

Dziękujemy bardzo za te podsumowania i czekamy na kolejne :)

Znacie inne podsumowania Finału WOSP? Napisaliście własne? Dajcie znać, dodam je do tego wpisu.

 

 

Share.

About Author

Karolina Rojek

Pracuję w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuję się działaniami wideo (produkcja, vlog Jurka Owsiaka, promocja) i transmisjami live (Finał WOŚP, Przystanek Woodstock, konferencje prasowe). W SiemaShopie - internetowym sklepie Fundacji - kieruję e-marketingiem. Od 2007 r. związana z działaniami internetowymi WOŚP. Wraz zespołem laureatka PRotona 2014 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji”.

Leave A Reply