Opowiedz swoją historię. #Storymakers2017

0

Międzynarodowy konkurs TechSoup – Storymakers2017 to szansa dla organizacji pozarządowych na podzielenie się swoją historią.

Do 31 października prześlijcie krótki film (do 5 minut) lub pokaz zdjęć (max. 5) o Waszej pracy. Możecie wygrać nagrody z puli 10000 $.

Podzielcie się swoją historią! Pamiętajcie, że dobra opowieść pokonuje bariery językowe.

Chociaż na co dzień ograniczamy się do 140 znaków w smsie czy na Twitterze, wciąż największe wrażenie robią na nas ciekawe opowieści. Ludzie nie pamiętają komunikatów. Pamiętają tylko obrazy, które one budują. Dlatego konkurs #Storymakers2017 to doskonała okazja dla organizacji pozarządowych, by stworzyć swoją opowieść i pokazać ją światu, a przy okazji wygrać nagrodę z puli 10000$!

 

Konkurs TechSoup’s Storymakers 2017 rozpoczyna się 5 września 2017 roku i kończy 31 października 2017 roku. Po 31 października odbędą się dwa tygodnie głosowania ekspertów i publiczności. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 15 listopada 2017 r.

 

Korzystaj z naszych zasobów. Dowiedz się co zrobić, aby Twoja opowieść zaciekawiła odbiorców. Dobra historia (storytelling) może pomóc Wam pozyskać nowych odbiorców, poparcie dla Waszej misji czy nowe fundusze.

Jakie są kategorie zgłoszeń?

Lokalny wpływ (dla organizacji pozarządowych o budżecie mniejszym niż 500 000 USD)

Super zmiana (dla organizacji pozarządowych o budżecie 500 000 USD do 1 miliona USD, sponsorowana przez firmę Adobe)

Myśląc o przyszłości (dla organizacji pozarządowych o budżecie ponad 1 milion USD)

Unum Orbis  (dla organizacji non-profit poza USA)

Nagroda Publiczności

Jak wziąć udział w konkursie?

  1. Stwórz krótki filmik lub pokaz zdjęć.
  2. Prześlij swoją opowieść (od 5.09)
  3. Udostępnij informacje o udziale w konkursie na swojej stronie internetowej oraz w social media.
  4. Zaproś swoich współpracowników i przyjaciół do udziału w głosowaniu na Wasze zgłoszenie.
  5. Łącz się z nami za pomocą hashtag #Storymakers2017.

Odwiedź stronę #Storymakers2017 i dowiedz się więcej! Polecamy!

Share.

About Author

Karolina Rojek

Pracuję w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie zajmuję się działaniami wideo (produkcja, vlog Jurka Owsiaka, promocja) i transmisjami live (Finał WOŚP, Przystanek Woodstock, konferencje prasowe). W SiemaShopie - internetowym sklepie Fundacji - kieruję e-marketingiem. Od 2007 r. związana z działaniami internetowymi WOŚP. Wraz zespołem laureatka PRotona 2014 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji”.

Leave A Reply