Zapraszamy na Digital University
Jakie są cele programu?
Celem programu Digital University jest wszechstronne przygotowanie liderów firm i instytucji do przeprowadzenia zmiany w swoich organizacjach. PROGRAM został zaplanowany tak, aby połączyć operacyjny know- how, studia najlepszych pionierskich przypadków, praktykę liderów branży oraz akademików tej dziedziny. Unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia pozwoli uczestnikom Programu z powodzeniem wprowadzić SWOJĄ FIRMĘ/instytucję w świat nowych technologii umożliwiając dynamiczny rozwój.
Do kogo skierowany jest program?
- przedstawiciele biznesowi z działów nietechnicznych,
- szefowie sprzedaży i marketingu,
- przedstawiciele instytucji publicznych i organizacji pozarządowych ,
- pracownicy naukowi kierunków biznesowych na wyższych uczelniach,
- reprezentanci start up’ów
Formy edukacyjne:
- Harvard Business School case studies,
- przykłady polskich i zagranicznych wdrożeń,
- warsztaty z praktykami,
- sesje z zaproszonymi do Polski wybitnymi ekspertami Google, IBM, SAP,CISCO na temat rozwiązań przyszłości.
Dlaczego jest to wyjątkowy program?
- po raz pierwszy w Polsce zaprojektowaliśmy program w całości dedykowany nowym technologiom,
- baza wykładowców, m.in. z Harvard Business School, posiadających kompetencje do prowadzenia zajęć w zakresie przedmiotów związanych z transformacją cyfrową, strategią opartą o innowacje oraz zarządzaniem zmianą mającą w sobie istotny komponent rewolucji opartej o rozwój nowych technologii.
- nauka metodą case study, wprowadzona przez Harvard Business School pozwala na rozwój każdego uczestnika. Student analizuje tekst case study poszukując analogii między sytuacją opisywaną i jego własną. Gdy je znajdzie, przygląda się zależnościom przyczynowo skutkowym, logice tekstu, adekwatności argumentów do sytuacji i ich wzajemnym relacjom.
DIGITAL UNIVERSITY 3
“ Przyszłość będzie tu za chwilę”
Co to oznacza ?
Czy jesteśmy na nią gotowi ?”
20.03.2015 (piątek)
09:30 – 10:30 Wykład inauguracyjny „CZY TO ZMIERZCH MONOPOLU CZŁOWIEKA NA INTELIGENCJĘ? O maszynach myślących jak ludzie i ludziach myślących jak maszyny.”
Profesor Piotr Płoszajski – Kierownik Katedry Teorii Zarządzania
10:30– 11:30 “Aplikacje mobilne w świecie rzeczywistym” Stefan Batory, iTAXI
11:30 – 12:15 „Edukacja i jej przyszłość”
Andrzej Molski
12:15– 12:30 Przerwa
12:30 – 13:20 „Pokonaj konkurencję dzięki analityce danych” Konrad Kobylecki, IBM
13:20 -14:00 „Którędy do przyszłości ? Początek cyfrowej strategii w polskiej rzeczywistości” Magdalena Dziewguć
14:00 -14:30 „POLS-szukiwar-KA – jak w Google’u śledzić polskie trendy” Joanna Nagadowska Google Polska
14:30 – 15:00 „Biznes bez granic: jak dzięki online liczymy każdy $ i spełniamy marzenia” Magda Wysocka Google Polska
21.03.2015 (sobota)
10:00 – 11:00 „Women in technology” Madi Sharma, Madi Group
11:00 – 12:00 „Blippar: Making Content Interactive” Colum Elliot-Kelly, Blippar
12:00 – 12:20 Przerwa
12:20 – 12:50 „Jak być pierwszym w przyszłości” Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Google Polska
12:50 – 13:20 „Mobile Only, Mobile First – pokolenie X,Y a może M” Michał Kramarz, Google Polska
13:20 -13:50 „Wideo bez granic: Nasze Pasje, Nasze Marki, Nasi Konsumenci oczami YouTube” Justyna Jowik, Google Polska
13:50 – 14 :30 „Ale co JA ma z tym wszystkim zrobić? 10 pomysłów na Twoją Przygodę z Technologią.” Magda Kotlarczyk, Google Polska
informacja prasowa