Dobra Strona Internetu

Internet w działaniach organizacji pozarządowych
Zapraszamy na Digital University

Jakie są cele programu?

Celem programu Digital University jest wszechstronne przygotowanie liderów firm i instytucji do przeprowadzenia zmiany w swoich organizacjach. PROGRAM  został zaplanowany tak, aby połączyć operacyjny know- how, studia najlepszych  pionierskich przypadków, praktykę liderów branży oraz akademików tej dziedziny. Unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia pozwoli uczestnikom Programu z powodzeniem wprowadzić SWOJĄ FIRMĘ/instytucję w świat nowych technologii umożliwiając dynamiczny rozwój.

Do kogo skierowany jest program?

  • przedstawiciele biznesowi z działów nietechnicznych,
  • szefowie sprzedaży i marketingu,
  • przedstawiciele instytucji publicznych i organizacji pozarządowych ,
  • pracownicy naukowi kierunków biznesowych na wyższych uczelniach,
  • reprezentanci start up’ów

Formy edukacyjne:

  • Harvard Business School  case studies,
  • przykłady polskich i zagranicznych wdrożeń,
  • warsztaty z praktykami,
  • sesje z  zaproszonymi do Polski wybitnymi ekspertami Google, IBM, SAP,CISCO na temat rozwiązań przyszłości.

Dlaczego jest to wyjątkowy program?

  • po raz pierwszy w Polsce zaprojektowaliśmy program w całości dedykowany nowym technologiom,
  • baza  wykładowców, m.in. z Harvard Business School, posiadających kompetencje do prowadzenia zajęć w zakresie przedmiotów związanych z  transformacją cyfrową, strategią opartą o innowacje oraz zarządzaniem zmianą mającą w sobie istotny komponent rewolucji opartej o rozwój nowych technologii.
  •  nauka metodą case study, wprowadzona przez Harvard Business School pozwala na rozwój każdego uczestnika. Student analizuje tekst case study poszukując analogii między sytuacją opisywaną i jego własną. Gdy je znajdzie, przygląda się zależnościom przyczynowo skutkowym, logice tekstu, adekwatności argumentów do sytuacji i ich wzajemnym relacjom.

part_id.2.2

 

DIGITAL UNIVERSITY 3

“ Przyszłość będzie tu za chwilę”

Co to oznacza ?

Czy jesteśmy na nią gotowi ?”

20.03.2015 (piątek)

09:30 – 10:30 Wykład inauguracyjny „CZY TO ZMIERZCH MONOPOLU CZŁOWIEKA NA INTELIGENCJĘ? O maszynach myślących jak ludzie i ludziach myślących jak maszyny.”

Profesor Piotr Płoszajski – Kierownik Katedry Teorii Zarządzania

10:30– 11:30 “Aplikacje mobilne w świecie rzeczywistym” Stefan Batory, iTAXI

11:30 – 12:15 „Edukacja i jej przyszłość”

Andrzej Molski

12:15– 12:30 Przerwa

12:30 – 13:20 „Pokonaj konkurencję dzięki analityce danych” Konrad Kobylecki, IBM

13:20 -14:00 „Którędy do przyszłości ? Początek cyfrowej strategii w polskiej rzeczywistości” Magdalena Dziewguć

14:00 -14:30 „POLS-szukiwar-KA – jak w Google’u śledzić polskie trendy” Joanna Nagadowska Google Polska

14:30 – 15:00 „Biznes bez granic: jak dzięki online liczymy każdy $ i spełniamy marzenia” Magda Wysocka Google Polska

 

21.03.2015 (sobota)

10:00 – 11:00 „Women in technology” Madi Sharma, Madi Group

11:00 – 12:00 „Blippar: Making Content Interactive” Colum Elliot-Kelly, Blippar

12:00 – 12:20 Przerwa

12:20 – 12:50 „Jak być pierwszym w przyszłości” Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Google Polska

12:50 – 13:20 „Mobile Only, Mobile First – pokolenie X,Y a może M” Michał Kramarz, Google Polska

13:20 -13:50 „Wideo bez granic: Nasze Pasje, Nasze Marki, Nasi Konsumenci oczami YouTube” Justyna Jowik, Google Polska

13:50 – 14 :30 „Ale co JA ma z tym wszystkim zrobić? 10 pomysłów na Twoją Przygodę z Technologią.” Magda Kotlarczyk, Google Polska

 

informacja prasowa

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.