Dobra Strona Internetu

Internet w działaniach organizacji pozarządowych
Onet wesprze organizacje dobroczynne

5 lutego 2015 roku na stronie głównej Onetu została uruchomiona sekcja dedykowana fundacjom i stowarzyszeniom. Dzięki temu każda organizacja charytatywna będzie mogła zgłosić się z własną inicjatywą i zaprezentować na łamach serwisu realizowany projekt.

Onet, jako firma odpowiedzialna społecznie, zdaje sobie sprawę jak ważna jest możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców przez organizacje pożytku publicznego. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, została stworzona sekcja, w której użytkownicy Onetu mogą śledzić najważniejsze wydarzenia organizowane w sektorze NGO. Fundacje i stowarzyszenia w dedykowanej im przestrzeni będą mogły informować o realizowanych kampaniach i najważniejszych inicjatywach.

Onet

 

Sekcja od dzisiaj będzie dostępna pod adresem: http://wiadomosci.onet.pl/onet-pro-bono Informacje dotyczące akcji i wydarzeń ważnych społecznie, fundacje mogą przesyłać na adres: onetprobono@grupaonet.pl

– Każdego dnia na stronę główną Onetu zagląda kilka milionów użytkowników. Oddajemy więc fundacjom najcenniejsze, co mamy. Moment startu też nie jest przypadkowy. Dla organizacji NGO będzie to doskonałe miejsce do komunikacji, zwłaszcza teraz, w okresie kampanii skupionych wokół 1% podatku. Chcemy, żeby z siły przekazu naszej strony głównej mogli skorzystać także ci, którzy pomagają najbardziej potrzebującym – mówi Paweł Jurek, zastępca dyrektora wydawniczego Grupy Onet.pl.

Wszystkie serwisy prowadzone przez Grupę Onet – RASP odwiedza miesięcznie ponad 15 milionów użytkowników, tj. ponad 72 procent wszystkich osób korzystających z internetu w Polsce. Strony Onetu notują  3 miliardy odsłon*, co fundacjom daje olbrzymią szansę promocji realizowanych przedsięwzięć.

Dotychczas Onet współpracował z wieloma fundacjami, między innymi wspomagał akcje pomocowe na rzecz dzieci w Sierra Leone oraz Fundacji UNICEF w Sudanie. – Ponad pół miliona złotych! Ta niebagatelna kwota została przekazana przez darczyńców na programy pomocy dzieciom dzięki naszej współpracy z Onetem – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. – To dowód na to, jak chętnie pomagają Polacy, jeśli tylko mają taką możliwość. Dzięki Onetowi docieramy z apelem do tysięcy osób. To nieocenione wsparcie. Dziękujemy!

Kolejną organizacją, która docenia wkład Onetu w działania dobroczynne jest Stowarzyszenie Wiosna. – Współpracujemy z Onetem od 2009 r. czyli od momentu, w którym Szlachetna Paczka zaczęła komunikować się z ludźmi na szerszą skalę. Onet był jednym z kilu partnerów, który uwierzył w piękno Paczki. Co nam to dało? Proste przełożenie na dotarcie z informacją do milionów ludzi w Polsce – mówi Jakub Marczyński, Dyrektor Kreatywny Stowarzyszenia Wiosna i dodaje: – Pamiętam jak kiedyś PR dla mnie opierał się na pisaniu dziesiątek informacji prasowych, spędzaniu setek godzin na follow’upach telefonicznych i czekaniu na jakiekolwiek efekty. Z Onetem pracujemy  w modelu optymalnym: jeden telefon – jeden kontakt – jeden news i miliony odbiorców. Czego chcieć więcej w idealnym standardzie relacji z partnerem mediowym?

 

(źródło: informacja prasowa)

Logo Onet Pro bono_1

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.